پرسپولیس زلزله

براي ثبت قرارداد ژوزه هيچ مشکلي وجود‌ندارد


مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: در مورد ثبت قرارداد ژوزه مشکلي وجود ندارد و با توجه به اقدامات انجام گرفته قرارداد اين مربي تا چند روز آينده ثبت مي‌شود.


 

محمد رويانيان امروز در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس، پيرامون روند توافق‌ با مانوئل ژوزه گفت: هيچ مشکلي بين باشگاه و سرمربي وجود ندارد. عقد يک قرارداد حرفه‌اي و همه جانبه نياز به بررسي‌هاي کامل داشت که اين امر از سوي دو طرف صورت گرفته است.

وي در ارتباط با اين مساله که گفته شده مانوئل ژوزه اختيارات و امتيازات ويژه‌اي خواسته است، تصريح کرد: اتفاقا مانوئل ژوزه نقطه نظرات مثبت و منطقي داشت که مورد توجه باشگاه قرار گرفت. او هيچ خواسته و اختياراتي را فراتر از آنچه مربيان ايراني از باشگاه‌هاي خود تقاضا مي‌کنند، از ما مطالبه نکرده است.

مدير عامل پرسپوليس خاطر نشان کرد: مانوئل آمادگي کامل دارد تا وظايف محوله را به بهترين شکل انجام بدهد و در حال حاضر هم با جديت تمام برنامه‌هاي آماده سازي تيم را دنبال مي کند و هيچ خللي در کارها وجود ندارد.

رويانيان در پايان افزود: پرسپوليس يک تيم بزرگ است و از اين رو لازم بود در جريان انعقاد قرارداد تمام جوانب امر سنجيده شود. اين امر باعث شد تا روند مذاکرات کمي طولاني شود اما مشکلي در اين مورد وجود ندارد و تا يکي، دو روز آينده قرارداد وي ثبت مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: